Followers

Monday 12 December 2011

Antik - Koleksi Sakura

Salam Semua.....sihat ke kawan2 kat luar sana?...Cuti sekolah ni mesti ada yg bawa anak2 berjalan2 kan ? Jadi sesiapa yg dtg Melaka, bgtahu la, if ada ruang boleh jumpa ....malam ni just nak share koleksi yg saya sebenarnya tak ada niat nak collect, tapi Allah mudahkan pulak saya dapatkan teko dan yg lain2....jadi saya terima dgn rasa syukur...
Jom tgk apa yg saya dpt utk koleksi ni :
 Close up bunga kat bdn teko aladin..
 Gambar kaum kerabat nya....
 Sugar pot dan milk jug yg sgt cun...


 Dpt seketui cwn ml...
 seketui cwn bentuk A..



Bentuk siku, cwnnya saya ada 6....so sekarang nak dpt Op dan piring kuih untuk 6 org hidangan...ada sesiapa lebih?...jual/barter la dgn saya..tu saja untuk dikongsi bersama...wassalam....gd nite.

No comments:

Post a Comment