Followers

Tuesday 3 May 2011

Jom 'ngeteh'


Salam...bestnya sambung cuti...dah lama tak cuti, la ni minta nak sambung cuti, boss approved pulak tu ..apa lagi..berdendang la hamba...dapat spend time dgn family. Jadi spent time dgn hobi lagi la tidak dilepaskan. Dulu saya buat kerja-kerja operation, dan lepas tu transfer dept marketing/sales. Rupanya, budak2 sales ni ajak pekena teh/kopi gunakan ayat  ' Jom Ngeteh ' ...tu yang saya dok copy paste ayat mereka..Ok la, hari ini just nak share koleksi single teacup dari Royal Albert juga..macam biasa, saya ni minat RA series, jadi dapat kumpul cawan pun saya dah happy. Tapi bukan sekadar perhiasan kat rumah, sekali sekala saya gunakan juga...ok, layan pics ni ye...Tapi perhati kan betul2 tin teh kat sebelah cawan tu ..ada ayat 'PAST TIMES '...macam sama jek dgn my on9 shop nya nama klik sini....secara kebetulan je...
  

Ok kawan2...jom ngeteh sama ?

No comments:

Post a Comment