Followers

Saturday 25 June 2011

Terapi Minda- Suka baca majalah ni..

Assalamualaikum....apa khabar kawan2. Harap semua sihat selalu ye. Dah lama rasa nya tak buat n3. Lately ni sibuk dengan byk perkara. Untuk pengetahuan, saya rancang hari ni tadi nak susun atur semula koleksi yg ada. Tapi tersasar pula perancangan tersebut. Apa yg buat saya rasa puas hati hari ni?....tu dia...dpt belek majalah yg saya suka baca....apa taknya, majalah ni terapi mata dan minda saya yg agak penat ni, pun bantu saya belajar susun atur koleksi teko,pml dan deco yang ada....ok, kawan2..jom layan antara isi kandungan majalah ni...


Ni cover muka depan...majalah ni saya kdg2 beli kat kedai buku Thai Kuang atau Popular Book Shop...


Tgk gambar di bawah ni...perasan tak omputih ni letak Royal Albert teacup American Beauty dlm sangkar......mcm2 la idea diaorg kan ?




Di bawah ni pula deco plate yg motif semuanya bunga rose....i likeeee...


Suka tgk rose dlm vase ni...fresh kan ?


Isyy...kalau la semua ni depan mata, wahhh...seronoknya... 


Ok, tu je untuk dikongsi bersama.....hope semua enjoy. Happy weekends.

No comments:

Post a Comment