Followers

Monday 23 January 2012

Give Away - For Fun 2

Salam semua....hari ni saya nak anjurkan GA blog saya buat kali ke 2. Tujuan nya nak tambah kenalan dan kawan2 yg mempunyai minat yg sama..berikut GA yg saya nak berikan kepada rakan blogger yg sudi join.

GA pertama ( 1 ) - 2 bekas jewellery corak rose
 GA ke 2 - Set Trio ( cawan, alas dan piring kuih )dari Paragon England


 GA ke 3 - 2 biji pelita antik warna coklat
 GA  ke 4 - 2 set bekas kuih lama dan teko 1 teko comel 
Syarat-syarat nya senang je :

1. Jadi follower blog saya
2.letak comment dkt post ni dgn nyatakan kenapa suka ziarah blog saya
3. email kat saya penyertaan anda ( bg alamat dan h/p no )
4. sesiapa yg menghantar email pertama, ke 7, ke 14 dan ke 21 akan dpt hadiah2 GA ni. 

Tarikh tutup : 20 Feb 2012

Sekian, wassalam...gd luck.



13 comments:

  1. salam zai join jugak

    Kenapa zai suka ziarah blog ini sbb suka tgk koleksi cawan,teka dan pinggan antik..mmg susah nak dpt semua koleksi nie...

    ReplyDelete
  2. sy follower awk yg k100..hee..
    nk join GA nih..actually nih 1st time jenguk blog ni..frankly speaking mmg tertarik sgt2 ngn blog ni bila tgk barang2 kaca n perhiasan yg cantik2..hrp sgt berpeluang dpt hadiah kt atas tu..:)

    ReplyDelete
  3. Salam Cik Rose Cute Join...Thanks jemput Cik Rose Cute

    Saya Follower awak yang ke 101...Saya suka jenguk blog nie...sebab barang-barang perhiasan cantik-cantik...kalau masuk blog nie...mesti saya berangan untuk memilikinya...

    ReplyDelete
  4. Salam Cik Rose
    Ogy join jugak lah..jadi follower akak dah lama..

    Ogy suka jenguk blog akak nie.....sebab barang-barang perhiasannyer wow mmg cantik...
    ogy hanya mampu berangan untuk memilikinya...apapun bukan senang nak buat koleksi nie..sbb harganyer pun leh tahan jugak..

    ReplyDelete
  5. SALAM

    SY DROP KOMEN NIE..

    SY PUN SUKA KOLEKSI ANTIK..SELALU PAU YG NENEK PUNYER..APAPUN KAGUM DGM AKAK SBB KOLEKSI BYK TU YG MENARIK2.

    ReplyDelete
  6. salam kak

    Saya dah lama ushar blog akak dan lama jugak jadi follower blog nie.. saya mmg tertarik sgt2 ngn blog ni bila terpandang koleksi akak yg kebabomm nie...kalau lah saya ader koleksi gini alangkah indahnyer.

    ReplyDelete
  7. Salam kak rose..

    tertarik singgah cini sbb koleksi pinggan2 yg menawan kalbu..dan hadiah ga yg suPERR...

    ReplyDelete
  8. Salam kak rose..

    tertarik singgah cini sbb koleksi pinggan2 yg menawan kalbu..dan hadiah ga yg suPERR...

    ReplyDelete
  9. suka singgah blog akak nie sbb
    tgk barang2 kaca n perhiasan yg cantik2.
    tambah2 entry yg nie...
    http://hobbyandtherapy.blogspot.com/2011/11/jiwa-kacau-roy-kirkham-versaille.html

    ReplyDelete
  10. salam...

    suka ler ushar blog nie..sbb sy pun peminat brg antik jugak..harap blog ini diteruskan dgn koleksi yg pelbagai lagi..tuk tatapan semua dialam maya nie..

    ReplyDelete
  11. salam...to all tq sebab sudi join...

    ReplyDelete
  12. As-salam
    "kenapa suka ziarah blog saya"

    Ini kerana, saya amat menyukai pada barang-barang yang mempunyai nilai vintage yang tersendiri, dan apabila saya menjumpai blog ini, hati amat teruja untuk meyelongkar setiap koleksi yang ada di sini.

    Apabila melihat koleksi pinggan mangkuk lama di sini, hati terus terpaut akan seni dan kualiti barang lama yang keunikannya memang diakui....

    Link saya:
    http://daddyaeman.blogspot.com/2012/02/give-away-for-fun-2.html

    id follower: Daddyaeman
    TQVM

    ReplyDelete
  13. tq chris for dropping by. Do visit again.

    ReplyDelete