Followers

Monday 2 January 2012

Noritake-Rosemont










Salam tahun baru 2012....tak sempat nak wish kepada semua rakan blogger sebelum ni...sibuk yg teramat sgt. Tahun baru cuma azam saya nak kurangkan beli pml dan set2 baru...ongkos dah byk keluar...he he            ( faham2 je la )... saya cuma nak lengkapkan yg mana ada...just nak share set di atas ni dari brand noritake...suka sebab combinasi warna, pink light grey/green..walau pun harga agak boleh tahan, tapi minat punya pasal cari gak jalan agar memilikinya...tq bebanyak kat kak aida dari blog al kesah kerana sabar dgn kerenah saya dalam proses utk memiliki set ini...saya amat menghargainya. Itu saja coretan ptg ni...jumpa lg di lain n3, wassalam.

2 comments:

  1. salam Nita...akak ni baru jumpe blog terapi nita ni taktau la kenapa baru jumpe hehehhe..kalau tau dah lama skodeng..apa2 pun mmg rosemont mengancam...akak pun suka sangat. Glad that nita happy mendapatkannya.. no problem kerenah nita tu kalau akak pun cenggitu jugak..hehehe

    ReplyDelete
  2. salam k aida...ye la, tak perasan ye blog saya. tak per...rosemont dah dpn mata..he he...baru lelap mata tido..

    ReplyDelete